تنهایی چه جمله سنگینی هست!امشب دلتنگم و تنها دلتنگ تنها همسرم یارم عزیزترینم که تنهام گذاشت و آروم و بی صدا رفتدلتنگی هامو هر چقدر بنویسم بازم کمه!تنهایی خیلی وحشتناکه و ممکنه تو این تنهایی همه کاری بکنیم حتی ممکنه از فرط تنهایی به آدم هایی که نمیشناسیمشون ابراز علاقه کنیم تنهایی تب تند میاره که زود هم سرد میشهوقتی تنها هستم پناه میاریم به افراد دیگه فقط برای گذروندن وقت گذروندن اون وقتی که روزی با فرد دیگه ای بودیم و اون ساعت الان اون فرد نیست پس جایگزین میکنیم تا از اضطرابمون کم شهآدمها چقدر فراموشکارن!فراموش میکنن و یادشون میره موقع تنهایی چه خط و نشون هایی کشیدن و یه مدت که میگذره همه حرفاشون یادشون میره و درست میرن سمت کسی که تنهاشون گذاشتآدم ها ای آدمها سرتون که گرم فرد جدید میشه یادتون نره روزها و شبهای تنهایی با کی بودین! تذکر...
ما را در سایت تذکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1395 ساعت: 6:03